Bazar-Karat.2u [2011]. Powered by Blogger.

e-book Dosa-Dosa Besar







Item Code DB0007
Price $ 2.00
Available Stock Unlimited
Description [Price:USD2.00 / Harga:RM6.00]

E-book yang menerangkang tentang 70 dosa besar dalam Islam, dengan 386 halaman yang padat dengan huraian dan membolehkan para pembacanya faham, insaf dan akan mencuba sedaya-upaya untuk menghindarinya. Diterjemahkan dalam bahasa Indonesia, walau bagaimanapun bahasanya mudah difahami dan cukup untuk member kesedaran kepada kita. Penerangan bukan tertumpu kepada dosa besar seperti (Syirik, Membunuh, Sihir & Meninggalkan Solat sahaja) namun segala dosa besar yang mampu merapuhkan iman kita & yang pastinya akan diseksa & menerima balasan yang amat pedih kepada si pelakunya di akhirat kelak. Antara dosa-dosa besar yang telah dihuraikan ialah seperti berikut (Derhaka kepada orang tua, Riba, Pemimpin penipu dan menganiaya rakyat, Sombong, Sumpah palsu,Menerima suap, Menuntu ilmu tetapi menyembunyikannya, Menyakiti jiran dan banyak lagi)
Payment Method "Untuk pembayaran menggunakan Paypal & Card creadit, anda boleh terus klik Add to Cart, jika ingin menggunakan kaedah lain anda boleh klik disini"

0 comments:

Post a Comment

Free Iklaneka di Bazar-Karat.2u


Ruangan iklan produk & perhidmatan, juga untuk banner/ikon/tag blog & blogshop anda.


 
2011 Bazar Karat 2u | EVPi-Water for Over 50 Chat Sponsors: Short People Club, Michigan Mechanical Engineer Jobs, California Dietitian Jobs