Bazar-Karat.2u [2011]. Powered by Blogger.

Tourmaline Alkaline Flask 3







Item Code AF0006
Price $ 70.00
Available Stock 10/10
Description [Price:USD70.00 / Harga:RM200.00]


Ia bukan termos air biasa, ia adalah flask air yang mampu menukarkan air biasa kepada air yang bersifat alkali & berkualiti. Air bersifat alkali ini mempunyai unsur mineral & oksigen yang tinggi. Flask ini juga menggunakan teknologi Nano & Far Infra Red, bahan asasnya daripada serbuk batu-batuan medical stone, Muyu Jade dan batu permata Tourmaline (Electric stone) yang juga mampu mengeluarkan ion-ion neg atif. Air bersifat alkali ini bagus untuk menyahkan asid & toksin yang sangat merbahaya & punca penyakit kanser dari tubuh kita melalui proses perkumuhan. Selain itu air yang telah di transfomasi di dalam flask ini juga mampu melancarkan peredaran darah dan member tenaga segera kepada penggunanaya. Air yang berkualiti dari flask ini jika diamalkan setiap hari insyallah mampu membantu merawat dan menghindari anda dari penyakit kanser.
Payment Method "Untuk pembayaran menggunakan Paypal & Card creadit, anda boleh terus klik Add to Cart, jika ingin menggunakan kaedah lain anda boleh klik disini"

0 comments:

Post a Comment

Free Iklaneka di Bazar-Karat.2u


Ruangan iklan produk & perhidmatan, juga untuk banner/ikon/tag blog & blogshop anda.


 
2011 Bazar Karat 2u | EVPi-Water for Over 50 Chat Sponsors: Short People Club, Michigan Mechanical Engineer Jobs, California Dietitian Jobs