Bazar-Karat.2u [2011]. Powered by Blogger.

e-Book Pelaburan Silver







Item Code PX9003
Price PriceInfo
Available Stock http://www.pelaburansilver.com
Description [Harga RM80.00 Senaskah]

Harga emas semakin meningkat dan ramai jugalah yang terkejar-kejar hendak membeli emas walhal ianya sudah memang mahal.. Ada di antara kita dengar-dengar cakap kawan-kawan yang berprinsip "Kalau tak beli sekarang.. harga emas akan terus naik." Saya dah lama di dalam pelaburan emas, saya tak boleh nafikan yang pelaburan emas boleh dipanggil

"Untung Goyang Kaki Ke-2 Tertinggi"

Aikk!!! Untung apa yang paling tinggi???

Betul-betul tak tahu atau anda semua saja buat-buat tak tahu...
Tahukah anda yang SILVER adalah pelaburan yang membawa pulangan yang paling tinggi iaitu rekod tahun lepas iaitu lebih 100% berbanding emas sekitar 37%...

Lagi satu, saya memang galakkan kepada pelabur baru yang modal tak banyak macam saya ni, kita bermula dengan silver....

Sebab apa pilih silver?
Sebab harga silver masih murah dan duit saya pun dah habis... (ketawa) Silver pada saya masih mampu dimiliki oleh 80% pelabur kelas pertengahan di Malaysia...

1 oz = RM140 -RM150
1 bulan belilah 1 oz sahaja... ikut kemampuan, tak pun rembat 250g/500g atau 1kg terus...
Payment Method Method

0 comments:

Post a Comment

Free Iklaneka di Bazar-Karat.2u


Ruangan iklan produk & perhidmatan, juga untuk banner/ikon/tag blog & blogshop anda.


 
2011 Bazar Karat 2u | EVPi-Water for Over 50 Chat Sponsors: Short People Club, Michigan Mechanical Engineer Jobs, California Dietitian Jobs